Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Przed odesłaniem produktów reklamowanych bądź zwracanych, koniecznie, uprzednio, poinformuj nas o tym wysyłając wiadomość, zawierającą informację o produkcie i powodzie zwrotu lub reklamacji, na adres: zamowienia@ohoh.pl

ZWROTY

Zwrot:

1. Zawiadom nas o zamiarze zwrotu poprzez wiadomość wysłaną na adres: zamowienia@ohoh.pl

2. Wypełnij formularz zwrotu, dostępny na stronie Ohoh.pl i dołącz go do przesyłki.

3. Zwracany przedmiot zamówienia należy wysłać na adres:
Vidmax Katarzyna Szczepaniak
Trępnowy 46a
82-230 Nowy Staw

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt. Koszt wysyłki zwrotnej ponosi kupujący. Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz uzupełniony formularz a także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Pobierz:
Formularz_Zwrotu_towaru_sklepmasek.pl.pdf

 

REKLAMACJE

Reklamacja:

1. Reklamację zgłoś, wysyłając e-mail na adres: zamowienia@ohoh.pl

2. Otrzymasz informację zwrotną z decyzją bądź prośbą o szczegóły wady/uszkodzenia.

3. Uznana reklamacja będzie finalizowana rekompensatą lub zwrotem całej kwoty za reklamowany produkt.
Decyzja o rozwiązaniu reklamacji musi być zatwierdzona przez obie strony (Sprzedawcę oraz klienta).

W przypadku zwrotu całej kwoty za reklamowany produkt, należy go odesłać na adres:
Vidmax Katarzyna Szczepaniak
Trępnowy 46a
82-230 Nowy Staw

Koszt wysyłki spowodowanej reklamacją ponosi kupujący. Do paczki z zareklamowanym produktem/produktami dołącz także formularz reklamacji oraz wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Pobierz:
Formularz_Reklamacja_towaru_sklepmasek.pl.pdf

Szczegółowe informacje odnośnie zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie Serwisu Ohoh.pl

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl